piątek, 24 lutego 2012

Przyjaźń z kobietą, seks z przyjaciółką

Wczorajszej nocy spędziłem noc ze swoją przyjaciółką. Jeśli sądzisz, że przyjaźń między facetem i dziewczyną, to pamiętaj - to jest możliwe. Wszystko wyszło przez przypadek, ale noc byłą wspaniała. Mimo to, że nie uprawialiśmy seksu, spędziliśmy ze sobą wiele godzin, których nie zamieniłbym na żadną inną imprezę z kumplami. Wszystko zaczęło się tak łatwo i niepozornie. Ania miała zły dzień i prosiła mnie abym z nią porozmawiał.

Od godziny 20 do 4 rano siedzieliśmy na balkonie owinięci kocami. Naszym głównym tematem stały się opowiadania erotyczne. Całą noc wspominaliśmy historie, które udało nam się przeżyć. Dowiedziałem się o niej wiele ciekawych i nowych rzeczy. Opowiadała mi o swoich marzeniach związanych z seksem i o niepowodzeniach, które przeżyła. Wszystko to potęgował alkohol, który spożywaliśmy.

Wiedziałem, że ma zły dzień, więc zakupiłem mały sześciopak piw.  Godzina po godzinie utwierdzałem się w przekonaniu, że Ania to niezłe ziółko i nie spodziewałem się wielu rzeczy które zrobiła. Cały czas siedzieliśmy, więc trzecie piwo zaczęło na nią nieźle działać. Na koniec opowiedziała mi, że chciałaby pocałować dziewczynę lub to, że kiedyś chciałaby spróbować swojego najlepszego przyjaciela. To lekko zbudziło mnie z transu, ponieważ dotychczas traktowałem ją jak siostrę. Mimo to, następnego dnia wszystko wróciło do normy i nadal. Jesteśmy przyjaciółmi. Wiele historii, które zdarzyły się tej nocy, udało nam się zapomnieć i chwała BoguJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz