niedziela, 19 lutego 2012

Seks przygoda ze starszą od siebie

Często mam tak, że gdy jadę w autobusie, to patrzy na mnie wiele ludzi. To będzie krótka historia erotyczna, która pokazuje, że seks jest rzeczą bardzo powszechną. Wracając do autobusów i ludzi, to fakt - patrzą na mnie kobiety. Są w różnym wieku, od 16 do 40 lat.
Zazwyczaj mam talent do tych bardziej dojrzałych. Prawdopodobnie w wieku około 35 lat, kobieta ma największy poziom libido. To właśnie wtedy czuje się jak 16 letni nastolatek i zwyczajnie ma potrzebę seksu, większą niż kiedykolwiek wcześniej. Tak więc pewnego pięknego dnia w podróży na uczelnię, przytrafiła mi się seks przygoda. Młoda pani była wyraźnie napalona, więc postanowiłem to wykorzystać. Skoro patrzyła się na mnie całą drogę, to znaczy, że musiałem jej się spodobać.
Dzieliło nas jakieś 15 lat, więc wiek jak najbardziej tolerancyjny - moim zdaniem. Poszedłem za nią niczym łowca ścigający zwierzynę. Kobieta prawdopodobnie wiedziała co się święci, bo za kilkaset metrów spytała otwarcie czy chcę iść do niej do mieszkania. Szybko zwięźle i na temat, przetestowaliśmy prawdopodobnie wszystkie pozycje z Kamasutry. Niebywałe jak dzień może zacząć się szczęśliwie, właśnie wtedy, kiedy się tego najmniej spodziewasz.  Zwyczajnie musisz zacząć wierzyć w siebie, bo to jest najważniejsze. Wtedy przygody przychodzą same.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz